Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Výměna zboží

Výměna zboží zakoupené na Hokejman.cz

Přišlo Vám zboží, které jste si objednali na Hokejman.cz, ale nesedí Vám velikost, nebo prostě neodpovídá Vaší představě? I přesto, že se snažíme, aby popisky i tabulky velikostí u našich produktů byli co nejlepší, občas výstroj nemusí "sednout". Tato situace se může stát a proto u nás máte vždy nárok na její bezplatnou výměnu. Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14 dnů od převzetí vrátit a to i bez udání důvodů. Plné znění platné zákonem naleznete v našich obchodních podmínkách.

FOTO balík a reklamační protokol

Za jakých podmínek lze zboží vyměnit?

- zboží, které nám vracíte, nesmí být použito 

- zboží nesmí mít odtržené velikostní a informativní cedulky, poškozené originální krabice či balení

- společně se zbožím musí být zaslán originál dokladu o zakoupení

- vrácené zboží nesmí být zasláno na dobírku a jeho zaslání hradí kupující

Jak postupovat pro vrácení zboží?

Na základě přiložené faktury samozřejmě vše bez zbytečného odkladu řešíme a informujeme Vás. Ve všech případech nás zajímá, proč zboží vracíte a proto by jsme byli velmi rádi, pokud by jste společně se zásilkou zaslali vyplněný Formulář pro reklamaci a vrácení zboží.


 

Zásilku prosím zašlete na adresu prodejny:

Hokejman.cz

Úvoz 55, Brno

602 00

(budova zimního stadiónu)


 

Pokud budete mít jakékoliv dotazy k reklamaci/vrácení zboží, ozvěte se nám.